What Reason Could There Be?




Hello. My name is Cas. Thank you for taking the time to look at my blog. (:

8x17 / 10x01

There are a number of ways to say “I love you.”

(Source: donestiel)


fucktheflagandfuckyou:

edgebug:

thesarahsaurusrex:

edgebug:

video game: *autosaves at a weird/out of place/oddly random time*
me: uh oh

video game: *conveniently gives you lots of health kits and ammo*

me: fuck

video game: *suddenly goes uncharacteristically silent*
me: shit

video game: *suddenly starts playing dramatic music whilst no enemies are around*
me: *nope nope nope nope nope*


felonyvandyke:

i want trans kids to be safe so badly.


alt-and-black:

therightherr:

Dear White People (x)

tomorrow. 

GO SEE IT. MAKE IT WORTH IT. PROVE THEM WRONG AND GO SEE THIS MOVIE.

(Source: bonafidepersonofshade)


iwriteaboutfeminism:

The morning after the murder of 18-year-old VonDerrit Myers, Jr.

Thursday, October 9th


trinityvixen:

marvelrepresent:

American Dream and Spider-Girl hoodies, found at Party City

They’re…not…sexy???? WE CAN HAVE NICE THINGS??? AND THEY ARE HOODIES SO THEY ARE PROBABLY COMFORTABLE WTF?


thefrenemy:

When I was 16, people told me, “you’ll get it when you’re older.”When I was 16, people told me, “just wait until you get into the real world.” When I was 16, people told me, “you’re just 15,” and I would say, “hey, I just turned 16,” and then they dismissed me, because they weren’t listening.


(Source: jaegerzs)



  • Castiel: *goes to rescue Dean in Hell* *sees Dean's bare soul*
  • Castiel: shit
  • Castiel: *rebuilds Dean's body*
  • Castiel: SHIT

leaper182:

This is one of my most favorite endings to a Disney movie, hands down.

Fuck the sword of a Hun who was going to destroy China. Fuck any sort of gift from the Emperor. They’re these *things* that have no meaning whatsoever.

His little girl is home from a *war*, safe and sound, and that is the most important thing in the world to him. The world can go to hell, but it doesn’t matter, because Mulan’s home.

(Source: tomhazeldine)


Anonymous asked:
"idk if its just me, but i was expecting more destiel scenes on last night's ep (considering that dabb wrote it and he is a huge ass shipper)"

bakasara:

I’m sorry you were disappointed. Personally, this episode is what convinced me once and for all romantic Dean/Cas is endgame. I have no idea how explicit it’s gonna be (though, IMO if you’re gonna put THIS MUCH effort into it, seriously, do yourself a favor and go big otherwise why didn’t you altogether stay home), but I’m 101% convinced it’s endgame.

Time together=/=forwarding destiel. And overt references also are not necessarily what forwards destiel more than everything.

Ok, let’s go. I’ll try to be as articulate as possible, but please excuse me if it’s a bit all over the place because I’ve finished watching a couple hours ago and I’m still freaking out. I’ll mention a lot of things and themes intersecting so if any connection I’m making between stuff isn’t clear, just tell me and I’ll try to make the passages more explicit.

Read More


captain-snow-bug:

swallowbitchpeoplearestarving:

swallowbitchpeoplearestarving:

we don’t just need feminism, we need lisa simpson feminism

image

image

image

The best part about the Simpsons was it was written all by educated men that wanted to be comedians but saw things wrong with the world and wanted change.


funeral-singers:

Omfg I’m sitting behind this couple that’s obviously on a first date in the dining hall and the guy just made a joke about slipping a girl date rape drugs and the girl he’s with literally just stared at him for 10 seconds got her shit and left and as she walked by me she mumbled “Jesus fucking Christ what a fucking load of dick slime”


croatoan-dean-rising-demon:

carryonmywincestsounds:

tardisex:

krypto-the-hellhound:

believeinwinchesters:

That’s the exact spot where I realized that she played the mom on suite life of zack and cody

thats the exact moment i realised sam had no idea what a ‘mom voice’ was

who gave you the right

Sam didn’t have a mom? Excuse me,

Let’s not ferget the parenting skills he displayed with a baby, we can only assume he honed those from when he took care of Sam:

This hurts

(Source: tonight-you-are-my-little-bitch)